Google+

Časté dotazy zákazníků

Vážení zákazníci, snažíme se vám poskytnout maximum informací k nabízenému zboží i podmínkám nákupu. Přesto se může stát, že jsme něco opomněli. Neváhejte nás prosím kontaktovat na telefonu 603193750 nebo e-mailem s jakýmkoliv dotazem. Na této stránce najdete odpovědi na nejčastější dotazy.
Proč koupit Muurikku? Grilů je přece tolik. Mohu si Muurikka Smoker vyzkoušet nebo si ho půjčit? Jak dlouho trvá dodání, je možný osobní odběr zdarma? Jak je zajištěn servis? Mohu Muurikka výrobky prodávat? Jak vyřídít reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů?

Proč koupit gril Muurikka?

  • Výrobky finské společnosti Muurikka jsou ve Skandinávii téměř půl století doslova synonymem pro venkovní vaření. Oblíbenost je zajištěna díky jejich vysoké kvalitě, nápaditému designu, funkční odlišnosti od konkurence a především vysoké užitné hodnotě. Většina výrobců se snaží dosáhnout originality, ale v případě Muurikky se to dlouhodobě daří.
  • Jako vhodný příklad poslouží Muurikka Smoker - multifunkční zařízení, které vyplňuje místo mezi elektrickými a klasickými grily na dřevěné uhlí. Z obou přebírá to pozitivní, již nemusíte dělat kompromis. Jídlo připravíte zdravě, bez nebezpečných látek a přitom krásně provoněné kouřem. Řešení elektrický gril, trouba a udírna v jednom, nenabízí žádný jiný výrobce na našem trhu. Ale to není vše. Díky unikátnímu tvaru je teplo rovnoměrně rozloženo, a tak Muurikka Smoker ugrilujet nejen klasické steaky, filety z ryby, ale i důkladně propeče dvoukilovou pečeni, celé kuře nebo chleba. Za své peníze získá zákazník opravdu vyjimečný produkt. Produkt, který zaujme všechny hosty na vašem grilování.
  • Originální pánve Muurikka přinášejí do Česka nový způsob grilování na otevřeném ohni. Pánev udrží jídlo šťavnaté, můžete v průběhu jeho přípravy přidávat marinádu, nic nebude kapat ani padat do ohně. Objevte rozdíl v grilování na klasickém roštu nebo na pánvi. Vyzkoušejte připravit na otevřeném ohni například lívance či vajíčka, uvidíte, jak báječně budou chutnat. Masivní pánev vážící přes 5 kg, vám navíc bude sloužit po celý život.

Mohu si gril Muurikka Smoker vyzkoušet nebo si ho půjčit?

  • Ano, můžete a to dokonce zdarma! Stačí nás zavolat na 603 193 750 nebo objednat vypůjčení grilu Muurikka Smoker. Pokud gril u nás do týdne od vypůjčení zakoupíte, odečteme vám poplatek za půjčení z ceny objednávky.

Jak dlouho trvá dodání, je možný osobní odběr bez poplatku?

  • Gril Muurikka.cz je přímý dovozce grilů Muurikka do České republiky, veškeré skladové dostupnosti uváděné na našem webu jsou aktuální. Zboží většinou expedujeme do dvou pracovních dnů od dne přijetí objednávky. Zákazník obdrží zásilku do čtyř pracovních dnů od objednání. Pokud spěcháte, sdělte nám prosím svůj požadavek telefonicky. Vyvineme maximální úsilí, abyste zboží obdrželi co nejdříve.
  • Okamžitý odběr bez poplatku je pak možný na adrese:

Gril Muurikka.cz
Sobolova 13
625 00 Brno-Bohunice
telefon: 733 373 613
Po-Pá: 09-16 hodin

Dále pak u všech našich Regionálních prodejců Muurikka.

Osobní odběr je možný také na výdejních místech Zásilkovny (seznam výdejních míst), kam zboží doručíme během pěti pracovních dnů od objednání. Doručení na výdejní místa Zásilkovny je zpoplatněno.


Jak je zajištěn servis?

  • Záruční i pozáruční servis je zajištěn naší firmou. Pro záruční servis využijte reklamačního formuláře nebo nás kontaktujte telefonicky.
  • Před zakoupením Muurikka Smoker se někteří zákaznící ptají na poruchovost topného tělesa a jeho případnou výměnu. Topné těleso je dostupné jako náhradní díl a lze jej velmi snadno vyměnit. Doposud jsme ovšem jeho poškození a výměnu nikdy neřešeili.

Mohu Muurikka výrobky prodávat?

  • Firmy: Zaujali vás Muurikka výrobky a rádi byste je nabídli k dalšímu prodeji ve vaší prodejně? Chcete svým zákazníkům nabídnout originální výrobky a odlišit se od konkurence? Kontaktujte nás na 603 193 750, budeme potěšeni vašim zájmem a představíme vám možnost zajímavé spolupráce.
  • Spotřebitelé: Jste s Muurikka výrobky spokojeni a zvažujete, že je doporučíte známým? Kontaktuje nás na 603 193 750, rádi vás odměníme za vaši přízeň.

Jak vyřídíte reklamaci nebo vrácení zboží do 14 dnů?

  • Pokud zboží nefunguje správně, kontaktujte nás prosím pomocí reklamačního formuláře nebo nás kontaktujte telefonicky. Vadné zboží po dohodě s vámi opravíme, vyměníme za nové nebo vám vrátíme peníze.
  • V případě nároku na vrácení peněz do 14 dnů od zakoupení zboží, prosíme o vyplnění k tomu určeného formuláře. Peníze vám vrátíme ve lhůtě čtrnácti dnů, a to včetně částky, kterou jste platili za dopravu od nás k vám.
  • Zboží nám prosím vracejte vyčištěné a řádně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.


Produkt
Počet kusů
Cena s DPH



Košík je zatím prázdný