Řešení problémů s objednávkou či zbožím Google+

Řešení problémů s objednávkou či zbožím

Vážení zákazníci,

pokud jste u nás nakoupili a máte dotaz k vaší objednávce, máme pro Vás připravené odpovědi na často kladené otázky. Než nám zavoláte, prosím projděte je, třeba níže najdete řešení i vašeho problému.

Děkujeme za spolupráci.

Zákaznický servis

  1. Chybí návod nebo faktura
  2. Zboží není kompletní
  3. Zboží přišlo poškozené
  4. Zásilka stále nedorazila
  5. Změna nebo storno objednávky
  6. Proběhla objednávka v pořádku?

 

1.       Chybějící návod či faktura

Faktury a návody zasíláme v balíku nebo v e-mailu s předmětem “Faktura k Vaší objednávce“, odkud si je můžete stáhnout. Systém je posílá zcela automaticky. Prohlédněte si prosím pečlivě Vaši e-mailovou schránku, nezapomeňte na složku Spam, nevyžádaná pošta.  Pokud jste dokumenty v e-mailu ani balíku se zbožím nenašli nebo jste e-mail smazali, tak nás prosím, kontaktujte nás pomocí emailu uveďte číslo vaší objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.

2.       Dodané zboží není kompletní

Pokud v balení nemáte vše, co jste objednali, balík prosím ještě jednou důkladně prohlédněte, některé části jsou opravdu malé a lehce se mohou přehlédnout. Může se také stát, že jsme vás informovali o zaslání ve dvou balících. V takovém případě může být prodlení mezi balíky i několik dnů. Pokud přesto něco postrádáte, bude chyba na naší straně a přijměte naši omluvu. Kontaktujte nás prosím emailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době. 

3.       Zboží bylo doručeno poškozené

Je nám líto pokud jste obdrželi poškozené zboží. Prosím kontaktujte nás emailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době.  Prosíme o popsání v jakém rozsahu je zboží poškozeno a pokud budete tak laskavi, připojte i fotografii. Je také pro nás důležitá informace, zda byl poškozen vnější obal a pokud ano zda jste o této skutečnosti informovali přepravce. Nezapomeňte uvést  datum převzetí, číslo faktury nebo objednávky. Po obdržení e-mailu Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

4.       Zásilka stále nedorazila

Zásilky na adresu jsou v běžném období doručovány většinou do tří až pěti pracovních dnů od odeslání informačního e-mailu, že Objednávka byla odeslána. Zásilky na pobočku Zásikovny dorazí přibližně do týdne. V e-mailu o odeslání objednávky najdete číslo balíku. Nejpřesnější údaje o aktuálním stavu objednávky pak najdete na webu či místní pobočce České pošty nebo systému přepravce.  Pokud jste číslo balíku nenašli nebo od odeslání objednávky uplynul více jak týden a objednávku stále nemáte, kontaktujte nás prosím emailem. Nezapomeňte uvést číslo faktury nebo objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a jakmile stav prověříme, budeme Vás informovat.

5.       Změna nebo storno objednávky

Zboží se Vám snažíme odeslat během 24 hodin. Během této doby je čas na změnu či stornování objednávky. Informujte nás prostřednictvím emailu o vašem požadavku, do e-mailu uveďte číslo objednávky. Budeme Vás zpětně kontaktovat.

6.       Ověření, zda objednávka proběhla správně

Jestliže jste učinili objednávku a nejste si jisti, že vše proběhlo v pořádku, vyčkejte prosím několik minut, než obdržíte potvrzení objednávky. Někdy se může stát, že potvrzení spadne do Spamu, nevyžádané pošty. Pokud přesto potvrzení neobdržíte do hodiny, objednávka nebyla provedena nebo jste udělali chybu v e-mailu. V tomto případě nás kontaktujte prostřednictvím emailu, v němž popište váš problém. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.

Produkt
Počet kusů
Cena s DPH



Košík je zatím prázdný